MBA Košice | Cambschool.sk

Štúdium MBA Košice

Štúdium MBA Košice

Management a Leadership – Košice

Už v októbri Cambridge Business School prináša prestížne štúdium MBA na Slovensko!

Celá nová koncepcia flexibilnej formy štúdia poskytne študentom zo Slovenska mimoriadnu príležitosť študovať program Management a Leadership a zúčastniť sa na prvom seminári osobne priamo v Košiciach.

Po prvom seminári prebieha už ďalšia výučba online formou, kedy sa študent každý mesiac zúčastní jednej videokonferencie, kde prebehne výučba pre aktuálny modul. Medzi študijné povinnosti patrí vyhotovenie seminárnej práce z každého modulu a vypracovanie záverečnej práce, samozrejme, akceptujeme obe odovzdané v slovenčine. Následná obhajoba záverečnej práce prebieha v Prahe.

O programe Management a Leadership

Flexibilný profesijný vzdelávací program MBA Management a Leadership poskytuje študentom prakticky využiteľné informácie zo všetkých dôležitých oblastí managementu, ktoré sú nevyhnutné k vysoko profesionálnemu výkonu pozície vrcholového manažéra. Pokrýva veľmi široké spektrum znalostí a zručností a obohacuje študentov o praktické aspekty a riešenia reálnych problémov.

Program je teda určený všetkým členom stredného a vyššieho managementu, ktorí robia dôležité strategické rozhodnutia, určujú smerovanie a budúcnosť danej spoločnosti a ktorí majú záujem sledovať a vedieť efektívne využiť trendy moderného managementu.

Študenti získajú cenné znalosti jednotlivých špecializovaných manažérskych činností vrátane poznatkov týkajúcich sa napríklad marketingovej komunikácie, medzinárodného obchodu alebo projektového riadenia. Program ponúka študentom okrem iného taktiež získanie vedomostí k zdokonaleniu sa v komunikačných kompetenciách, vedení a motivovaní tímov alebo zaisteniu osobného rozvoja. Zoznam všetkých predmetov obsiahnutých v programe Management a Leadership môžete nájsť nižšie.

Výučba tohto programu po úvodnom seminári priamo v Košiciach prebieha prostredníctvom virtuálnej učebne, kde sa študenti nemusia fyzicky dostavovať na výučbu, ale študujú z pohodlia domova. Virtuálna učebňa je prispôsobená tomu, aby sa študent do prednášky mohol zapojiť aj osobne a napr. komunikovať s lektorom alebo ostatnými študentmi. Lektor môže šíriť informácie v podobe najrôznejších dokumentov, fotiek a videí. Výučba prebieha rovnako ako prednášky na seminári, len s tým rozdielom, že sa môžete pripojiť odkiaľkoľvek a frekvencia je jedenkrát za mesiac.

Základné moduly

  • Základy managementu a riadenia

    Cieľom tohto modulu je oboznámiť sa s metódami, postupmi a zásadami manažmentu v organizácii. Pochopiť význam a základné princípy výkonu jednotlivých manažérskych funkcií. Tento modul poskytuje vedomosti o manažérskych činnostiach. Modul je orientovaný na základné manažérske funkcie. V rámci modulu študent získa základné znalosti z oblasti manažmentu a výkonu jednotlivých manažérskych funkcií. 

  • Strategický manažment

    Cieľom je oboznámiť študentov s problematikou strategického myslenia a konania v dnešnom turbulentnom svete. Súčasťou modulu sú tematické okruhy ako: predvídavosť v práci manažéra, analýzy a syntézy, kreativita, inovačné myslenie a pohľad "za roh", nácvik strategického myslenia, plánovacie scenáre či vytvorenie systému včasného varovania pre svoju firmu.

  • Krízové riadenie a riadenie zmien

    Modul je úvodom do problematiky krízového riadenia a riadenia zmien. Cieľom je zoznámiť sa so základnými východiskami krízového manažmentu, vývojovými štádiami krízy podniku, okamžitými opatreniami pri kríze a prístupy k riadeniu zmien. Krízový manažment v sebe obsahuje v praktickej a utilitární podobe všetky prvky efektívneho manažmentu.

  • Ekonomika a finančné riadenie

    Cieľom tohto modulu je oboznámiť so všeobecnými princípmi finančného riadenia, objasniť význam majetkovej a kapitálovej štruktúry podniku pre finančné rozhodovanie, vysvätiť vzťahy medzi operatívnym a strategickým plánovaním v podniku alebo medzi plánovaním objemu produkcie a vzťahu k trhu. Ďalej sa študenti vďaka modulu dozvedia o stratégii cien a nákladov, základných metódach riadenia cash-flow, likvidite firmy a jej význame, spolu s významom informačných tokov a uplatňovanie metód analýz hospodárenia.

  • Personálny manažment

    Cieľom je oboznámiť študentov s modernými poznatkami personálneho manažmentu a so spôsobmi jeho uplatňovania českými i svetovými firmami. Cieľom modulu je tiež definovať personálnu prácu v organizácii, pochopiť postavenie personálnej práce v systéme riadenia organizácie, definovať pojmy personálna stratégia a personálna politika a chápať vzťah medzi nimi. Študenti sa budú zaoberať strategickým riadením ľudských zdrojov a otázkami, aké vnútorné a vonkajšie podmienky ovplyvňujú strategické riadenie ľudských zdrojov.

  • Marketing a PR komunikácia

    Hlavnou témou bude objasniť základné princípy marketingovej a PR komunikácie s prihliadnutím k novým komunikačným trendom dnešnej doby. Cieľom modulu je vysvetliť fungovanie marketingových a PR postupov v praxi, kde v strede diania stojí zákazník a marketing sa ho snaží osloviť a vybudovať si s ním dlhodobý a lojálny vzťah. 

  • Projektové riadenie a plánovanie

    Modul sa zaoberá riadením projektov ako z pohľadu zavádzania projektového riadenia vo firmách, tak spôsobom riadenia konkrétnych projektov. Cieľom modulu je nielen vysvetliť základné pojmy, metódy, nástroje a postupy projektového riadenia, ale aj osvojiť si ich praktické uplatňovanie cvičeniami v pracovných skupinách pri riešení jednoduchých príkladov a simulácií. 

  • Leadership a tímová práca.

    Čo odlišuje úspešné tímy od tých neúspešných? Ako môžeme charakterizovať PERFORM tím? Čo má vplyv na tímovú produktivitu a morálku? Aká je úloha lídra v tíme? Cieľom modulu je inšpirovať študentov, podporiť ich v hľadaní odpovedí na spomenuté otázky, a v neposlednom rade im ponúknuť techniky pre prácu s vlastným tímom.

  • Obchodné právo

    Modul je stručným prehľadom problematiky obchodného práva ako jedného z tradičných právnych odvetví. Cieľom modulu je oboznámiť poslucháčov prierezovo so základnými pojmami a právnymi inštitútmi obchodného práva a podnikania. Študentom sú predstavené ako základné pojmy a dôležité inštitúty časti prvého obchodného zákonníka, tak aj spoločenského práva s vymedzením jednotlivých typov obchodných spoločností spolu s profilujúcími príkladmi. 

  • Manažérske a vodcovské schopnosti

    Modul zoznamuje študentov so základmi teórie vedenia a riadenia ľudí vrátane širšieho spektra manažérskych zručností. Študenti si natrénujú vybrané techniky so zameraním na zručnosť vedenia priamo s lektorom a získajú spätnú väzbu. V oblasti vedenia sa modul zameria na rozvoj emočnej a sociálnej inteligencie ako trend v súčasnom rozvoji ľudí a ďalej na v ČR nie príliš známu typológiu jednotlivých zamestnancov i samotných lídrov. Typológia bude zohľadňovať ciele leadershipu.

Priebeh štúdia

 

  • K úspešnému ukončeniu štúdia musí študent absolvovať celkom desať študijných modulov, ktoré sú rozdelené do dvoch semestrov po piatich moduloch. Na konci štúdia potom študent vypracuje záverečnú prácu, ktorá sa obhajuje pred komisiou.

  • V každom semestri sa konajú dva semináre, kde sa študenti stretávajú s lektormi pre jednotlivé študijné moduly. Lektori tu študentov zoznámia s preberanou látkou jednotlivých modulov a s podmienkami ich absolvovania.

  • Prvý seminár sa koná vždy na začiatku štúdia a obsahuje úvodné informačné uvítanie študentov zo strany Cambridge Business School a výklad za prvé dva moduly. V polovici prvého semestra sa potom koná druhý seminár, ktorý pokrýva zostávajúce tri moduly semestra. V druhom semestri prebiehajú tiež 2 semináre, kde v prvom je výklad za prvé tri moduly a v druhom za posledné dva. Študenti tak za celé štúdium absolvujú celkovo štyri semináre.

  • Výklad za jeden modul je v rozsahu troch vyučovacích hodín (3 x45 minút). Grafické znázornenie časového harmonogramu celého štúdia nájdete tu.

  • Štúdium prebieha primárne v českom jazyku. Pre prispôsobenie výučby slovenským študentom však akceptujeme seminárne aj záverečné práce vypracované v slovenskom jazyku.

  • Štúdium je ďalej realizované dištančnou formou – online komunikačnými prostriedkami (e-learning). Študenti nájdu všetky potrebné informácie a študijné materiály v študentskej sekcii, ktorá predstavuje študijný intranet.

  • V priebehu celého štúdia môžu študenti konzultovať s lektormi rôznymi spôsobmi – telefonicky, otázkou cez študentskú sekciu, prostredníctvom e-mailovej komunikácie, videokonferencie alebo osobne.

  • Študenti sa na plnení študijných povinností pripravujú účasťou na seminároch, konzultáciami s lektormi a samoštúdiom podkladov, ktoré sú dostupné v študentskej sekcii.

  • Medzi študijné povinnosti patrí predovšetkým vyhotovenie seminárnej práce z každého modulu v semestri, ktorá je následne klasifikovaná lektorom. Účasť na seminároch povinná nie je, hoci je vysoko odporúčaná.

  • Štúdium je ukončené vypracovaním záverečnej práce a jej následnou obhajobou.

  • Ako bonus k štúdiu škola novo všetkým svojim študentom ponúka funkcie knižnice, vrátane funkcií moderné online knižnice. Vďaka bezplatnému prístupu do online knižnice BOOKPORT je teraz študentom poskytnutý fond až 5200 titulov, dostupných kedykoľvek a kdekoľvek.

 

BROŽURA

Lektori

  • PaedDr. Ing. Kateřina Bočková, Ph.D., MBA

    PaedDr. Ing. Kateřina Bočková, Ph.D., MBA

    V súčasnej dobe projektová manažérka športových udalostí a mnohých organizačných projektov. Svoju praktickú, vedeckovýskumnú, pedagogickú a publikačnú činnosť zameriava na ekonomicko-manažérske oblasti s akcentom na projektové riadenie. V súčasnosti pôsobí na pozícií odborného asistenta na Vysokej škole DTI v Dubnici nad Váhom. Zastáva tam pozíciu zástupcu vedúceho katedry manažmentu a ekonómie, kde prichádza do styku s mnohými vzdelávacími, organizačnými a výskumnými projektmi.

    Vyštudovala Fakultu stavebnú Vysokého učení technického v Brne, odbor Ekonomika a riadenie stavebníctva. V rámci postgraduálneho štúdia na tej istej fakulte sa zamerala na štúdium a aplikáciu projektového riadenia. Svoje praktické skúsenosti preniesla do absolutória MBA profesijného vzdelávacieho programu zameraného na projektové riadenie. Pedagogické vzdelávanie získala prostredníctvom študijného programu „Učitelství ekonomických předmetů“.

    Od roku 2002 do 2011 bola odbornou asistentkou na Fakulte manažmentu a ekonomiky na Univerzite Tomáša Baťu v Zlíne. V rokoch 2004-2005 tu viedla Ústav podnikovej ekonomiky.

    Je autorkou mnohých článkov a publikácií z oblasti projektového riadenia, rovnako tak niekoľkých významných kníh. Prednáša na bakalárskych, magisterských a MBA akreditovaných študijných programoch doma aj v zahraničí a je lektorkou Projektového riadenia v niekoľkých školiacich a vzdelávacích zariadeniach.

  • PhDr. Karel Červený, MSc., MBA

    PhDr. Karel Červený, MSc., MBA

    Karel Červený je vizionár, manažér – praktik, kreativec, učiteľ. Má nevšedné formy výučby, dokáže zložité veci podať jednoduchým spôsobom, vie tóriu vysvetliť na príkladoch svojej manažérskej praxi. Je uznávaným expertom na rozvoj kreativity a inovačného myslenia.

    Prešiel mnohými profesiami od referenta kultúrneho domu, riaditeľa osvetovej agentúry, lektora, kouča, poradcu, imagemakera, vedúceho personálneho odboru, personálneho riaditeľa, učiteľa na FF MU a VŠE až po riaditeľa vzdelávacej agentúry Talent Innovation.

    Vyštudoval andragogiku na UPOL Olomouc, titul MSc. získal počas štúdia ekonomiky na Trent Nottingham University a MBA študoval na Business School v Holandsku. V súčasnosti dokončuje rigorózne riadenie a študuje kreativitu v doktorandskom štúdiu PhD. na VŠE.

  • Ing. Yvona Charouzdová

    Ing. Yvona Charouzdová

    Ing. Yvona Charouzdová je v súčasnej dobe riaditeľkou spoločnosti Talent Management Center International a súčasne vedie dôležité projekty v oblasti leadershipu a talent manažmentu. Ako trénerka sa špecializuje na tvorivé dielne zamerané na zvyšovanie kvality ľudských zdrojov, vedie špecializované tréningy so zameraním na strategický rozvoj ľudských zdrojov, odmeňovanie a medzi kultúrne riadenie spoločností. Koučuje špičkových manažérov s vynikajúcimi výsledkami.

    Pracovné skúsenosti čerpala v oblasti poradenstva, kde medzi jej aktivity patrilo vyhľadávanie špičkových manažérov, osôb stredného článku riadenia i špecialistov. Ďalšou činnosťou bolo riadenie špičkových poradenských projektov v oblasti rozvoja riadenia ľudského potenciálu (vypracovanie a implementácia hodnotiacich a motivačných systémov, odmeňovanie podľa výkonu, manažérsko-personálne audity a organizačné poradenstvo). V bankovom prostredí sa venovala koncepcií vzdelávacích projektov, ktoré pilotne lektorovala.

    Študovala na univerzitách v Prahe a Veľkej Británii, svoje vzdelanie si potom rozširovala na profesionálne zameraných seminároch v Nemecku, Rakúsku, Holandsku a Taliansku.

  • Ing. Eva HOF Krocová

    Ing. Eva HOF Krocová

    Ing. Eva HOF Kročová je od roku 2000, kedy si splnila svoj dlhoročný sen a založila vlastnú spoločnosť HOF-art, predné českou odborníčkou zaoberajúca sa poradenstvom v oblasti seba rozvoja. V súčasnej dobe je akreditovanou lektorkou a koučkou. Školí okrem iného leadership, tímovú spoluprácu, cross-selling a odolávanie stresu.

    Po ukončení štúdia (Západočeská univerzita v Plzni, odbor Ekonomika a riadenie priemyselných podnikov) sa venovala zahraničnému obchodu a následne uplatnila svoju znalosť nemčiny ako obchodníčka firmy Pewag MERCEDES BENZ. Ďalším odborom jej profesionálneho záujmu boli novo vznikajúce finančné trhy. Pre Českú sporiteľňu, a.s. zostavila tím obchodníkov s cennými papiermi. Riadila tiež tím obchodníkov ako riaditeľka sporivého dôchodkového fondu a následne Slovenskej životnej poisťovne. Ďalej pracovala v nadnárodnej personálnej spoločnosti TRENKWALDER, a.s., najskôr ako regionálna riaditeľka a neskôr key account manager pre Českú republiku. Z tejto praxe získala znalosti z oblasti personalistiky, predovšetkým z pracovného práva a výberových konaní.

  • Mgr. Lenka Olšanská

    Mgr. Lenka Olšanská

    Mgr. Lenka Olšanka je certifikovanou profesionálnou koučka (Erickson College, 2006) a posledných 9 rokov ponúka manažérsky, kariérny a podnikateľský koučing, pre jednotlivcov a tímy.

    Učí druhých ako viesť a riadiť tímy, ako lepšie komunikovať a riešiť konflikty, ako koučovať a ako efektívnejšie spolupracovať. Zvlášť rada vytvára a učí programy zamerané na osobnostný rozvoj.

    Viac ako 11 rokov bola na rôznych manažérskych pozíciách zodpovedná za výsledky firmy a rozvoj ľudí, predovšetkým v oblasti obchodu, zákazníckeho servisu, marketingu a logistiky. Získala skúsenosti s riadením strategických aktivít a s rozvojom vzťahov s partnermi a štátnymi inštitúciami. Bola zodpovedná za riadenie vnútro firemných zmien v ČR i SR.

    V posledných rokoch sa zaujíma o riadenie zmien na úrovni jednotlivca a skupín, spolupracuje s medzinárodnou neziskovou organizáciou Initiatives of Change Intl a aktívne sa zúčastňuje konferencií a workshopov v Caux-Montreux, vo Švajčiarsku.

    Pôvodne vyštudovala biochémiu na PRF Univerzity Karlovej, následne absolvovala tematizované kurz práce s telom v psychoterapii a vzdelávací program Liečebná pedagogika a sociálno-umelecká terapia.

  • JUDr. Iva Podhorská, LL.M.

    JUDr. Iva Podhorská, LL.M.

    Advokátka zaoberajúca sa najmä obchodným právom a právom cenných papierov. Počas svojej praxe pôsobila v popredných advokátskych kanceláriách v ČR i v zahraničí. Publikuje a je autorkou niekoľkých odborných článkov predovšetkým z oblasti obchodného práva.

    Iva Podhorská hovorí plynule anglicky a nemecky. Od roku 2009 je súdnou tlmočníčkou pre nemecký jazyk.

    Vyštudovala Právnickú fakultu Masarykovej univerzity v Brne a následne absolvovala postgraduálne štúdium na Technickej univerzite v Drážďanoch. V roku 2008 obhájila na Právnickej fakulte Karlovej univerzity rigoróznu prácu na tému "Vrátenie neoprávnenej štátnej pomoci z pohľadu komunitárneho práva" a získala titul JUDr.

  • Ing. Petra Štamfestová, Ph.D.

    Ing. Petra Štamfestová, Ph.D.

    Špecializuje sa najmä na problematiku podnikovej ekonomiky, finančného riadenia a hodnotenia výkonnosti podnikov. Pôsobí ako vo výučbe, tak vo výskume, lektorskej a poradenskej činnosti. Je autorkou či spoluautorkou publikácií týkajúcich sa najmä problematiku riadenia a zvyšovania finančnej aj nefinančnej výkonnosti podnikov.

    Absolvovala bakalárske a nadväzujúce magisterské štúdium na Fakulte podnikovo-hospodárskej Vysokej školy ekonomickej v Prahe. Následne absolvovala doktorandské štúdium na Ekonomicko-správnej fakulte Masarykovej univerzity v Brne.

    V súčasnej dobe pôsobí ako odborná asistentka na katedre podnikovej ekonomiky VŠE v Prahe.

  • Mgr. Tomáš Zdražil

    Mgr. Tomáš Zdražil

    Už v priebehu štúdia (Fakulty multimediálnych komunikácií na Univerzite Tomáša Baťu v Zlíne) sa venoval rôznym projektom zameraným na marketingovú komunikáciu v médiách. Po ukončení štúdia v roku 2004 nastúpil na marketingové oddelenie DHL Express, ktoré od roku 2007 vedie.

    Okrem marketingu samotného má v spoločnosti DHL na starosť aj internú a externú komunikáciu, PR a projekty zamerané na SME zákazníkov a na budovanie firemnej kultúry medzi zamestnancami.

    Medzi jeho záujmy patrí cestovanie a šport. 

  • Ing. Josef Zrůst, Ph.D.

    Ing. Josef Zrůst, Ph.D.

    Má dlhoročnú prax ako lektor tímov v rámci projektu Medziuniverzitnej študentskej súťaže.

    Pôsobí na Prevádzkovo-ekonomickej fakulte MENDELU v Brne, kde zabezpečuje a podieľa sa na výučbe predmetov Manažérskeho rozhodovania, Krízový manažment a Strategický manažment.

    Je autorom článkov zaoberajúcich sa riadením kríz a rizík v renomovaných odborných časopisoch, ktoré sú súčasťou uznávaných citačných indexov (ISI, SCOPUS).

Cena štúdia MBA v EUR!

Pri podaní prihlášky do 31. 5. 2020 získate mimoriadnu zľavu na štúdium MBA vo výške 1.800 EUR. Využite tejto limitovanej ponuky a získajte možnosť kvalitného štúdia MBA za akčnú cenu 3.160 EUR bez DPH pri úhrade štúdia v jednej splátke, alebo 3.360 EUR bez DPH pri úhrade vo viacerých splátkach (pôvodná cena štúdia 4.960 EUR bez DPH). Neváhajte, štartujeme už v máji 2020.

Štúdium  Cena štúdia po zľave Pôvodná cena štúdia
1 splátka 3.160 EUR bez DPH
3.824 EUR s DPH
4.960 EUR bez DPH
6.002 EUR s DPH
2 a viac splátok 3.360 EUR bez DPH
4.656 EUR s DPH
4.960 EUR bez DPH
6.002 EUR s DPH

Akcia trvá iba do 31. 5. 2020

Prihláška

Podanie prihlášky je zadarmo a nezaberie viac ako 2 min

ONLINE PRIHLÁŠKA   PDF PRIHLÁŠKA

Štúdium MBA Košice - Hodnotenie 4.93/5 - Hodnotilo 216 užívateľov