Management a leadership | Cambschool.sk

Management a leadership

Management a leadership

Zahájenie štúdia - 9. 11. 2019

Študijný program MBA Management a leadership poskytuje študentom prakticky využiteľné informácie zo všetkých dôležitých oblastí managementu, ktoré sú nevyhnutné k vysoko profesionálnemu výkonu pozície vrcholového manažéra. Študenti tak získajú cenné znalosti jednotlivých špecializovaných manažérskych činností vrátane poznatkov týkajúcich sa marketingovej komunikácie, medzinárodného obchodu alebo obchodného práva. Program ponúka študentom okrem iného taktiež získanie vedomostí ku zdokonaleniu sa v komunikačných kompetenciách, vedení a motivovaní tímov alebo zaisteniu osobného rozvoja. Svojím zložením je program ideálny pre podnikateľov, členov stredného a vyššieho manažmentu, vedúcich pracovníkov a všetkých, ktorí majú záujem sledovať a vedieť efektívne využiť trendy moderného manažmentu.

Štúdium MBA za akčných 3.098 EUR

Akčná cena platí iba do 20. 10. 2019.

Základné moduly

  • Základy managementu a riadenia

    Cieľom tohto modulu je oboznámiť sa s metódami, postupmi a zásadami manažmentu v organizácii. Pochopiť význam a základné princípy výkonu jednotlivých manažérskych funkcií. Tento modul poskytuje vedomosti o manažérskych činnostiach. Modul je orientovaný na základné manažérske funkcie. V rámci modulu študent získa základné znalosti z oblasti manažmentu a výkonu jednotlivých manažérskych funkcií. 

  • Strategický manažment

    Cieľom je oboznámiť študentov s problematikou strategického myslenia a konania v dnešnom turbulentnom svete. Súčasťou modulu sú tematické okruhy ako: predvídavosť v práci manažéra, analýzy a syntézy, kreativita, inovačné myslenie a pohľad "za roh", nácvik strategického myslenia, plánovacie scenáre či vytvorenie systému včasného varovania pre svoju firmu.

  • Krízové riadenie a riadenie zmien

    Modul je úvodom do problematiky krízového riadenia a riadenia zmien. Cieľom je zoznámiť sa so základnými východiskami krízového manažmentu, vývojovými štádiami krízy podniku, okamžitými opatreniami pri kríze a prístupy k riadeniu zmien. Krízový manažment v sebe obsahuje v praktickej a utilitární podobe všetky prvky efektívneho manažmentu.

  • Ekonomika a finančné riadenie

    Cieľom tohto modulu je oboznámiť so všeobecnými princípmi finančného riadenia, objasniť význam majetkovej a kapitálovej štruktúry podniku pre finančné rozhodovanie, vysvätiť vzťahy medzi operatívnym a strategickým plánovaním v podniku alebo medzi plánovaním objemu produkcie a vzťahu k trhu. Ďalej sa študenti vďaka modulu dozvedia o stratégii cien a nákladov, základných metódach riadenia cash-flow, likvidite firmy a jej význame, spolu s významom informačných tokov a uplatňovanie metód analýz hospodárenia.

  • Personálny manažment

    Cieľom je oboznámiť študentov s modernými poznatkami personálneho manažmentu a so spôsobmi jeho uplatňovania českými i svetovými firmami. Cieľom modulu je tiež definovať personálnu prácu v organizácii, pochopiť postavenie personálnej práce v systéme riadenia organizácie, definovať pojmy personálna stratégia a personálna politika a chápať vzťah medzi nimi. Študenti sa budú zaoberať strategickým riadením ľudských zdrojov a otázkami, aké vnútorné a vonkajšie podmienky ovplyvňujú strategické riadenie ľudských zdrojov.

  • Marketing a PR komunikácia

    Hlavnou témou bude objasniť základné princípy marketingovej a PR komunikácie s prihliadnutím k novým komunikačným trendom dnešnej doby. Cieľom modulu je vysvetliť fungovanie marketingových a PR postupov v praxi, kde v strede diania stojí zákazník a marketing sa ho snaží osloviť a vybudovať si s ním dlhodobý a lojálny vzťah. 

  • Projektové riadenie a plánovanie

    Modul sa zaoberá riadením projektov ako z pohľadu zavádzania projektového riadenia vo firmách, tak spôsobom riadenia konkrétnych projektov. Cieľom modulu je nielen vysvetliť základné pojmy, metódy, nástroje a postupy projektového riadenia, ale aj osvojiť si ich praktické uplatňovanie cvičeniami v pracovných skupinách pri riešení jednoduchých príkladov a simulácií. 

  • Leadership a tímová práca.

    Čo odlišuje úspešné tímy od tých neúspešných? Ako môžeme charakterizovať PERFORM tím? Čo má vplyv na tímovú produktivitu a morálku? Aká je úloha lídra v tíme? Cieľom modulu je inšpirovať študentov, podporiť ich v hľadaní odpovedí na spomenuté otázky, a v neposlednom rade im ponúknuť techniky pre prácu s vlastným tímom.

  • Obchodné právo

    Modul je stručným prehľadom problematiky obchodného práva ako jedného z tradičných právnych odvetví. Cieľom modulu je oboznámiť poslucháčov prierezovo so základnými pojmami a právnymi inštitútmi obchodného práva a podnikania. Študentom sú predstavené ako základné pojmy a dôležité inštitúty časti prvého obchodného zákonníka, tak aj spoločenského práva s vymedzením jednotlivých typov obchodných spoločností spolu s profilujúcími príkladmi. 

  • Manažérske a vodcovské schopnosti

    Modul zoznamuje študentov so základmi teórie vedenia a riadenia ľudí vrátane širšieho spektra manažérskych zručností. Študenti si natrénujú vybrané techniky so zameraním na zručnosť vedenia priamo s lektorom a získajú spätnú väzbu. V oblasti vedenia sa modul zameria na rozvoj emočnej a sociálnej inteligencie ako trend v súčasnom rozvoji ľudí a ďalej na v ČR nie príliš známu typológiu jednotlivých zamestnancov i samotných lídrov. Typológia bude zohľadňovať ciele leadershipu.

Priebeh štúdia

 

  • K úspešnému ukončeniu štúdia musí študent absolvovať celkom desať študijných modulov, ktoré sú rozdelené do dvoch semestrov po piatich moduloch. Na konci štúdia potom študent vypracuje záverečnú prácu, ktorá sa obhajuje pred komisiou.

  • V každom semestri sa konajú dva semináre, kde sa študenti stretávajú s lektormi pre jednotlivé študijné moduly. Lektori tu študentov zoznámia s preberanou látkou jednotlivých modulov a s podmienkami ich absolvovania.

  • Prvý seminár sa koná vždy na začiatku štúdia a obsahuje úvodné informačné uvítanie študentov zo strany Cambridge Business School a výklad za prvé dva moduly. V polovici prvého semestra sa potom koná druhý seminár, ktorý pokrýva zostávajúce tri moduly semestra. V druhom semestri prebiehajú tiež 2 semináre, kde v prvom je výklad za prvé tri moduly a v druhom za posledné dva. Študenti tak za celé štúdium absolvujú celkovo štyri semináre.

  • Výklad za jeden modul je v rozsahu troch vyučovacích hodín (3 x45 minút). Grafické znázornenie časového harmonogramu celého štúdia nájdete tu.

  • Štúdium prebieha primárne v českom jazyku. Pre prispôsobenie výučby slovenským študentom však akceptujeme seminárne aj záverečné práce vypracované v slovenskom jazyku.

  • Štúdium je ďalej realizované dištančnou formou – online komunikačnými prostriedkami (e-learning). Študenti nájdu všetky potrebné informácie a študijné materiály v študentskej sekcii, ktorá predstavuje študijný intranet.

  • V priebehu celého štúdia môžu študenti konzultovať s lektormi rôznymi spôsobmi – telefonicky, otázkou cez študentskú sekciu, prostredníctvom e-mailovej komunikácie, videokonferencie alebo osobne.

  • Študenti sa na plnení študijných povinností pripravujú účasťou na seminároch, konzultáciami s lektormi a samoštúdiom podkladov, ktoré sú dostupné v študentskej sekcii.

  • Medzi študijné povinnosti patrí predovšetkým vyhotovenie seminárnej práce z každého modulu v semestri, ktorá je následne klasifikovaná lektorom. Účasť na seminároch povinná nie je, hoci je vysoko odporúčaná.

  • Štúdium je ukončené vypracovaním záverečnej práce a jej následnou obhajobou.

  • Ako bonus k štúdiu škola novo všetkým svojim študentom ponúka funkcie knižnice, vrátane funkcií moderné online knižnice. Vďaka bezplatnému prístupu do online knižnice BOOKPORT je teraz študentom poskytnutý fond až 4 000 titulov, dostupných kedykoľvek a kdekoľvek.

 

BROŽURA

Lektori

  • PaedDr. Ing. Kateřina Bočková, Ph.D., MBA

    PaedDr. Ing. Kateřina Bočková, Ph.D., MBA

    V súčasnej dobe projektová manažérka športových udalostí a mnohých organizačných projektov. Svoju praktickú, vedeckovýskumnú, pedagogickú a publikačnú činnosť zameriava na ekonomicko-manažérske oblasti s akcentom na projektové riadenie. V súčasnosti pôsobí na pozícií odborného asistenta na Vysokej škole DTI v Dubnici nad Váhom. Zastáva tam pozíciu zástupcu vedúceho katedry manažmentu a ekonómie, kde prichádza do styku s mnohými vzdelávacími, organizačnými a výskumnými projektmi.

    Vyštudovala Fakultu stavebnú Vysokého učení technického v Brne, odbor Ekonomika a riadenie stavebníctva. V rámci postgraduálneho štúdia na tej istej fakulte sa zamerala na štúdium a aplikáciu projektového riadenia. Svoje praktické skúsenosti preniesla do absolutória MBA profesijného vzdelávacieho programu zameraného na projektové riadenie. Pedagogické vzdelávanie získala prostredníctvom študijného programu „Učitelství ekonomických předmetů“.

    Od roku 2002 do 2011 bola odbornou asistentkou na Fakulte manažmentu a ekonomiky na Univerzite Tomáša Baťu v Zlíne. V rokoch 2004-2005 tu viedla Ústav podnikovej ekonomiky.

    Je autorkou mnohých článkov a publikácií z oblasti projektového riadenia, rovnako tak niekoľkých významných kníh. Prednáša na bakalárskych, magisterských a MBA akreditovaných študijných programoch doma aj v zahraničí a je lektorkou Projektového riadenia v niekoľkých školiacich a vzdelávacích zariadeniach.

  • PhDr. Karel Červený, MSc., MBA

    PhDr. Karel Červený, MSc., MBA

    Karel Červený je vizionár, manažér – praktik, kreativec, učiteľ. Má nevšedné formy výučby, dokáže zložité veci podať jednoduchým spôsobom, vie tóriu vysvetliť na príkladoch svojej manažérskej praxi. Je uznávaným expertom na rozvoj kreativity a inovačného myslenia.

    Prešiel mnohými profesiami od referenta kultúrneho domu, riaditeľa osvetovej agentúry, lektora, kouča, poradcu, imagemakera, vedúceho personálneho odboru, personálneho riaditeľa, učiteľa na FF MU a VŠE až po riaditeľa vzdelávacej agentúry Talent Innovation.

    Vyštudoval andragogiku na UPOL Olomouc, titul MSc. získal počas štúdia ekonomiky na Trent Nottingham University a MBA študoval na Business School v Holandsku. V súčasnosti dokončuje rigorózne riadenie a študuje kreativitu v doktorandskom štúdiu PhD. na VŠE.

  • Ing. Yvona Charouzdová

    Ing. Yvona Charouzdová

    Ing. Yvona Charouzdová je v súčasnej dobe riaditeľkou spoločnosti Talent Management Center International a súčasne vedie dôležité projekty v oblasti leadershipu a talent manažmentu. Ako trénerka sa špecializuje na tvorivé dielne zamerané na zvyšovanie kvality ľudských zdrojov, vedie špecializované tréningy so zameraním na strategický rozvoj ľudských zdrojov, odmeňovanie a medzi kultúrne riadenie spoločností. Koučuje špičkových manažérov s vynikajúcimi výsledkami.

    Pracovné skúsenosti čerpala v oblasti poradenstva, kde medzi jej aktivity patrilo vyhľadávanie špičkových manažérov, osôb stredného článku riadenia i špecialistov. Ďalšou činnosťou bolo riadenie špičkových poradenských projektov v oblasti rozvoja riadenia ľudského potenciálu (vypracovanie a implementácia hodnotiacich a motivačných systémov, odmeňovanie podľa výkonu, manažérsko-personálne audity a organizačné poradenstvo). V bankovom prostredí sa venovala koncepcií vzdelávacích projektov, ktoré pilotne lektorovala.

    Študovala na univerzitách v Prahe a Veľkej Británii, svoje vzdelanie si potom rozširovala na profesionálne zameraných seminároch v Nemecku, Rakúsku, Holandsku a Taliansku.

  • Mgr. Lenka Olšanská

    Mgr. Lenka Olšanská

    Mgr. Lenka Olšanka je certifikovanou profesionálnou koučka (Erickson College, 2006) a posledných 9 rokov ponúka manažérsky, kariérny a podnikateľský koučing, pre jednotlivcov a tímy.

    Učí druhých ako viesť a riadiť tímy, ako lepšie komunikovať a riešiť konflikty, ako koučovať a ako efektívnejšie spolupracovať. Zvlášť rada vytvára a učí programy zamerané na osobnostný rozvoj.

    Viac ako 11 rokov bola na rôznych manažérskych pozíciách zodpovedná za výsledky firmy a rozvoj ľudí, predovšetkým v oblasti obchodu, zákazníckeho servisu, marketingu a logistiky. Získala skúsenosti s riadením strategických aktivít a s rozvojom vzťahov s partnermi a štátnymi inštitúciami. Bola zodpovedná za riadenie vnútro firemných zmien v ČR i SR.

    V posledných rokoch sa zaujíma o riadenie zmien na úrovni jednotlivca a skupín, spolupracuje s medzinárodnou neziskovou organizáciou Initiatives of Change Intl a aktívne sa zúčastňuje konferencií a workshopov v Caux-Montreux, vo Švajčiarsku.

    Pôvodne vyštudovala biochémiu na PRF Univerzity Karlovej, následne absolvovala tematizované kurz práce s telom v psychoterapii a vzdelávací program Liečebná pedagogika a sociálno-umelecká terapia.

  • doc. Ing. Alexej Sato, CSc.

    doc. Ing. Alexej Sato, CSc.

    Doc. Ing. Alexej Sato CSc. bezmála 40 rokov nepretržite pôsobí v komerčné praxi v malých i stredných podnikoch, a to ako v tuzemsku, tak aj v zahraničí. V súčasnej dobe je aktívny v štruktúre nadnárodného koncernu Carl Zeiss AG a je členom Komisie pre clá a uľahčenie obchodu Medzinárodnej obchodnej komory v Paríži.

    Pedagogickej a vedecko-výskumnej činnosti sa systematicky venuje už viac ako 15 rokov na pozícii docenta Katedry medzinárodného obchodu VŠE v Prahe.

    Je autorom niekoľkých desiatok publikácií a odborných textov, vydaných v tuzemsku aj v zahraničí a pravidelným účastníkom odborných medzinárodných vedeckých konferencií.

    Je absolventom VŠE v Prahe, odbor Ekonomika a riadenie zahraničného obchodu.

  • MgA. Irena Swiecicki

    MgA. Irena Swiecicki

    Lektorka, konzultantka a trénerka s 15 ročnou praxou. Preškolila cca 7000 účastníkov kurzov. Pôvodným povolaním divadelná a vyštudovaná speváčka sa špecializuje na prezentačné a vyjednávacie zručnosti, prácu s hlasom, reč tela, lektorské zručnosti a komunikáciu. Vďaka dlhoročnej divadelnej praxi je schopná odhaliť každý detail vo vystupovaní a poskytnúť jedinečnú spätnú väzbu. Zameriava sa tiež na tréning metód zvládania stresovej záťaže a školenie s tým spojené. V koučovaní sa zameriava predovšetkým na koučovanie k výkonu a skvalitňovanie vzťahov nielen na pracovisku. Je hlavnou lektorkou a garantkou kvality Manažérskej akadémie MKČR.

  • Ing. et Ing. Soňa Španielová, Ph.D., MBA

    Ing. et Ing. Soňa Španielová, Ph.D., MBA

    Ing. et Ing. Soňa Španielova, Ph.D., MBA má certifikát za odbornú pedagogickú činnosť pri výučbe aplikovanej ekonómie a je certifikovaným hodnotiteľom Operačného programu Ľudské zdroje a zamestnanosť.

    Pôsobí ako lektor v oblasti firemnej stratégie, manažérskych zručností, obchodných a prezentačných zručností, projektového riadenia, komunikácie a osobnej efektivity. Je poradcom pre oblasť rozvoja ľudských zdrojov v podmienkach malých a stredných podnikov.

    Odbornú prax začala ako vývojovo - technický pracovník v Tesle Pardubice. V súčasnej dobe pôsobí ako odborná asistentka na katedre spoločenských vied Vysokej školy politických a spoločenských vied, s.r.o., kde vyučuje manažment.

  • Ing. Petra Štamfestová, Ph.D.

    Ing. Petra Štamfestová, Ph.D.

    Špecializuje sa najmä na problematiku podnikovej ekonomiky, finančného riadenia a hodnotenia výkonnosti podnikov. Pôsobí ako vo výučbe, tak vo výskume, lektorskej a poradenskej činnosti. Je autorkou či spoluautorkou publikácií týkajúcich sa najmä problematiku riadenia a zvyšovania finančnej aj nefinančnej výkonnosti podnikov.

    Absolvovala bakalárske a nadväzujúce magisterské štúdium na Fakulte podnikovo-hospodárskej Vysokej školy ekonomickej v Prahe. Následne absolvovala doktorandské štúdium na Ekonomicko-správnej fakulte Masarykovej univerzity v Brne.

    V súčasnej dobe pôsobí ako odborná asistentka na katedre podnikovej ekonomiky VŠE v Prahe.

  • JUDr. Petr Šťastný

    JUDr. Petr Šťastný

    Petr Šťastný absolvoval v roku 2005 Právnickú fakultu Univerzity Komenského v Bratislave a následne pôsobil ako právnik a neskôr aj ako vedúci pracovník právneho oddelenia českej pobočky popredného svetového poisťovacieho koncernu, kde získal významné skúsenosti z oblasti poisťovníctva, financií, obchodného i občianskeho práva a v neposlednom rade tiež hodnotné manažérske zručnosti a soft skills.

    Od svojho odchodu z prostredia poisťovníctva je Petr Šťastný činný v advokácii, kde sa ako samostatný advokát venuje generálnej, právnej praxi s akcentom najmä na agendu (obchodných) záväzkových vzťahov a obhajobu v trestnom konaní, vrátane obhajoby ex offo.

    Petrovi Šťastnému bol po úspešnom zložení rigoróznej skúšky na Univerzite Karlovej v Prahe, katedre trestného práva, udelený akademický titul doktora práv (JUDr.).

  • Mgr. Tomáš Zdražil

    Mgr. Tomáš Zdražil

    Už v priebehu štúdia (Fakulty multimediálnych komunikácií na Univerzite Tomáša Baťu v Zlíne) sa venoval rôznym projektom zameraným na marketingovú komunikáciu v médiách. Po ukončení štúdia v roku 2004 nastúpil na marketingové oddelenie DHL Express, ktoré od roku 2007 vedie.

    Okrem marketingu samotného má v spoločnosti DHL na starosť aj internú a externú komunikáciu, PR a projekty zamerané na SME zákazníkov a na budovanie firemnej kultúry medzi zamestnancami.

    Medzi jeho záujmy patrí cestovanie a šport. 

  • Ing. Josef Zrůst, Ph.D.

    Ing. Josef Zrůst, Ph.D.

    Má dlhoročnú prax ako lektor tímov v rámci projektu Medziuniverzitnej študentskej súťaže.

    Pôsobí na Prevádzkovo-ekonomickej fakulte MENDELU v Brne, kde zabezpečuje a podieľa sa na výučbe predmetov Manažérskeho rozhodovania, Krízový manažment a Strategický manažment.

    Je autorom článkov zaoberajúcich sa riadením kríz a rizík v renomovaných odborných časopisoch, ktoré sú súčasťou uznávaných citačných indexov (ISI, SCOPUS).

Ak si podáte prihlášku na ktorýkoľvek z našich profesne vzdelávacích programov práve teraz, zaplatíte za prestížne štúdium MBA iba akčných 3.098 EUR bez DPH pri úhrade v jednej splátke, alebo 3.294 EUR bez DPH pri úhrade vo viacerých splátkach.

Cena štúdia MBA v EUR (1 splátka)

Štúdium  Cena štúdia po zľave Pôvodná cena štúdia
MBA 3.098 EUR bez DPH
3.749 EUR s DPH
4.863 EUR bez DPH
 5.844 EUR s DPH
MBA Online 3.098 EUR bez DPH
3.749 EUR s DPH
4.863 EUR bez DPH
 5.844 EUR s DPH

 

Cena štúdia MBA v EUR (2 a viac splátok)

Štúdium  Cena štúdia po zľave Pôvodná cena štúdia
MBA 3.294 EUR bez DPH
3.986 EUR s DPH
4.863 EUR bez DPH
 5.844 EUR s DPH
MBA Online 3.294 EUR bez DPH
3.986 EUR s DPH
4.863 EUR bez DPH
 5.844 EUR s DPH

Akčná cena platí iba do 20. 10. 2019.

Prihláška

Teraz je ten správny čas prihlásiť sa do nového cyklu, ktorý zahajujeme v novembri 2019.

Podanie prihlášky je ZDARMA.

ONLINE PRIHLÁŠKA   PDF PRIHLÁŠKA

Management a leadership - Hodnotenie 4.93/5 - Hodnotilo 33 užívateľov