Management soft skills | Cambschool.sk

Management soft skills

Management soft skills

Mäkké zručnosti sú základným stavebným kameňom každého dobrého manažéra. Umenie jednať so spolupracovníkmi, podriadenými, nariadenými ako aj klientmi je často dôležitejšie, než umenie počítačovej gramotnosti. Program Management Soft Skills sa preto sústredí na zlepšenie mäkkých zručností u členov stredného a vyššieho managementu ako aj  u všetkých ďalších pracovníkov, ktorí pri svojej práci potrebujú znalosti efektívnej komunikácie. Študenti programu sa zoznámia s problematikou osobného rozvoja a koučingu, prejdú školením komunikácie a prezentácie, zamerajú sa na efektívne sebariadenie, time-management a naučia sa zásady leadershipu. Hlavným cieľom tohto programu je nielen rozvíjať osobnosť každého študenta, ale predovšetkým rozvíjať komunikačné zručnosti nevyhnutné pre úspešný výkon každodennej manažérskej činnosti.

Akcia platí len do 16. 12. 2019

Základné moduly

  • Myself management

    Každý človek je zodpovedný za to, čo sa deje v jeho vlastnom živote. Pokiaľ sami seba neriadime správne a necháváme sa riadiť druhými, ničíme kvalitu nášho rozhodovania a celého nášho života. Cieľom modulu je preto naučiť študentov správne riadiť samých seba, jednoduchšie prijímať nové výzvy a problémy, naučiť sa rozhodovať sám za seba a byť tak lepším človekom a leadrom.

  • Priority Management and Work Life Balance

    Cieľom modulu je naučiť študentov pracovať s prioritami a zladiť ich s každodennými povinnosťami tak, aby neboli zbytočne vystresovaní a aby nedochádzalo ku komplikovaným situáciám. Študenti sa naučia, ako zladiť svoje profesné ako aj osobné ciele a ako zaobchádzať s emóciami, časom a energiou tak, aby boli v živote úspešnejší a spokojnejší. 

  • Myslenie a rozhodovanie v praxi

    Cieľom modulu je zoznámiť študentov s postupmi ľudského rozmýšľania a rozhodovania. Študenti si osvoja, kedy môže byť rýchle intuitívne rozmýšľanie a rozhodovanie efektívne a kedy je naopak výhodnejšie spomaliť a dôkladne si svoje rozhodnutie premyslieť. 

  • Komunikácia a prezentácia

    Cieľom modulu je zoznámiť študentov s komunikačnými princípmi, ktoré sa uplatňujú v pracovných situáciách a podmienkach jednotlivých firem. Manažérska komunikácia má pravidlá, ktoré odzrkadľujú schopnosť vnímať a porozumieť sebe ako aj komunikačným partnerom. Modul objasňuje komunikačný proces, jeho jednotlivé verbálne a neverbálne zložky či prvky, ktoré do komunikácie spadajú – napríklad technika kladenia otázok, asertívna technika, aktívne počúvanie a techniku zvládania problémových a konfliktných situácii. 

  • Leadership

    Lídri sú srdcom biznisu, určujú smer, formujú víziu, dokážu rozpoznať príležitosti. Cieľom modulu je preto naučiť studentov, ako byť správnym leadrom, ako viesť podriadených a ako ich inšpirovať a motivovať k lepším výkonom. Študenti sa naučia aký je rozdiel medzi manažérom a leadrom a získajú lepší pohľad na problematiku leadershipu.

  • Koučing pre manažérov

    Modul je úvodom do problematiky koučovania a jeho využitia vo firemnej a manažérskej praxi. Cieľom je zoznámiť sa s podstatou a princípom koučovania, s možnosťami využitia koučingu ako nástroja pre rozvoj ľudského potenciálu v organizáciách, možnosťami využitia koučovacieho prístupu a techník ako štýlu vedenia ľudí v manažérskej práci.

  • Stress Management

    Študenti sa zoznámia s definíciou stresu, jeho štádiami a prejavmi. Zamerajú sa na stresory ovplyvňujúce pracovný výkon, na problematiku syndrómu vyhorenia a jeho prevencie. Modul má za cieľ rozšíriť vedomosti v oblasti zvládania stresu so zameraním sa na praktické využitie v manažérskej praxi.

  • Efektívne sebariadenie a time-management

    Sebariadenie a efektívne riadenie času je jednou z najdôležitejších zručností manažéra, ktorá má zásadný vplyv na jeho výkonnosť a úspešnosť. Cieľom modulu je preto oboznámiť študentov s pojmami ako self a time management, osvojiť si metódy a techniky, ktoré slúžia k lepšiemu hospodáreniu s časom a vedú k zvýšenej úrovni sebariadenia.

  • HR a motivácia

    Cieľom modulu je oboznámiť študentov s problematikou HR a so základnými princípmi, ktoré ovplyvňujú motiváciu zamestnancov. Študenti sa naučia dávať druhým spätnú väzbu tak, aby bola motivujúca a zároveň prínosná. Modul sa zaoberá riešením problémov s motiváciou ako na strane firiem, tak aj na strane pracovníkov.

  • Emočná inteligencia

    Študenti sa oboznámia s pojmom emočná inteligencia a zamerajú sa na možnosti jej využitia. Hlavným cieľom modulu je praktické využitie poznatkov z oblasti emočnej inteligencie, prepojenia teoretických poznatkov z literatúry a výskumov v tejto oblasti so skúsenosťami, potrebami a praxou študentov.

Priebeh štúdia

 

  • K úspešnému ukončeniu štúdia musí študent absolvovať celkom desať študijných modulov, ktoré sú rozdelené do dvoch semestrov po piatich moduloch. Na konci štúdia potom študent vypracuje záverečnú prácu, ktorá sa obhajuje pred komisiou.

  • V každom semestri sa konajú dva semináre, kde sa študenti stretávajú s lektormi pre jednotlivé študijné moduly. Lektori tu študentov zoznámia s preberanou látkou jednotlivých modulov a s podmienkami ich absolvovania.

  • Prvý seminár sa koná vždy na začiatku štúdia a obsahuje úvodné informačné uvítanie študentov zo strany Cambridge Business School a výklad za prvé dva moduly. V polovici prvého semestra sa potom koná druhý seminár, ktorý pokrýva zostávajúce tri moduly semestra. V druhom semestri prebiehajú tiež 2 semináre, kde v prvom je výklad za prvé tri moduly a v druhom za posledné dva. Študenti tak za celé štúdium absolvujú celkovo štyri semináre.

  • Výklad za jeden modul je v rozsahu troch vyučovacích hodín (3 x45 minút). Grafické znázornenie časového harmonogramu celého štúdia nájdete tu.

  • Štúdium prebieha primárne v českom jazyku. Pre prispôsobenie výučby slovenským študentom však akceptujeme seminárne aj záverečné práce vypracované v slovenskom jazyku.

  • Štúdium je ďalej realizované dištančnou formou – online komunikačnými prostriedkami (e-learning). Študenti nájdu všetky potrebné informácie a študijné materiály v študentskej sekcii, ktorá predstavuje študijný intranet.

  • V priebehu celého štúdia môžu študenti konzultovať s lektormi rôznymi spôsobmi – telefonicky, otázkou cez študentskú sekciu, prostredníctvom e-mailovej komunikácie, videokonferencie alebo osobne.

  • Študenti sa na plnení študijných povinností pripravujú účasťou na seminároch, konzultáciami s lektormi a samoštúdiom podkladov, ktoré sú dostupné v študentskej sekcii.

  • Medzi študijné povinnosti patrí predovšetkým vyhotovenie seminárnej práce z každého modulu v semestri, ktorá je následne klasifikovaná lektorom. Účasť na seminároch povinná nie je, hoci je vysoko odporúčaná.

  • Štúdium je ukončené vypracovaním záverečnej práce a jej následnou obhajobou.

  • Ako bonus k štúdiu škola novo všetkým svojim študentom ponúka funkcie knižnice, vrátane funkcií moderné online knižnice. Vďaka bezplatnému prístupu do online knižnice BOOKPORT je teraz študentom poskytnutý fond až 5200 titulov, dostupných kedykoľvek a kdekoľvek.

 

BROŽURA

Lektori

  • Mgr. Dana Bártová

    Mgr. Dana Bártová

    Špecializáciou Mgr. Dany Báratovej je zastrešovanie vzdelávania a talent managementu veěkých firiem, aktuálne v MONETA Money Bank zodpovedá za efektívne nastavenie vzdelávacích procesov a rozvojových programov. Taktiež participuje na rade medzifiremných rozvojových HR projektoch.

    Mgr. Dana Bártová je odborníčkou na leadership z pohľadu školenia, facilitáciu workshopov, mentoring, koučing a manažérsku supervíziu konfliktných tém.

    Vo svojej praxi vychádza zo znalostí problematiky korporátneho prostredia i z odborných znalostí štúdia psychoterapie na Pražskej Vysokej škole psychosociálnych štúdií a štúdia odboru Český jazyk, literatúra a spoločenské vedy na Juhočeskej Univerzite.

    Svoje znalosti a skúsenosti predáva ďalej prednáškami pre študentov Cambridge Business School a Právnickej fakulty Karlovej Univerzity v rámci Európskej asociácie študentov.

  • Mgr. Ing. Irma Bohoňková, PCC

    Mgr. Ing. Irma Bohoňková, PCC

    Lektorka, trénerka (koučing), supervízorka s viac než 20 ročnou praxou. Mgr. Ing. Irma Bohoňková, PPC je známou propagátorkou koučovacieho prístupu a štýlu vedenia ľudí vo firmách a vo svojej práci efektívne prepája svoje psychologické vzdelanie a manažérsku personálnou praxou v korporátnom sektore.

    V koučovaní sa zameriava predovšetkým na rozvoj leadershipu, zlepšovanie komunikácie a vzťahov na pracoviskách a skvalitňovaní firemnej kultúry. Má rozsiahle skúsenosti s individuálnym i tímovým koučovaním a vzdelávaním manažmentu vo firmách, štátnej správy a neziskových organizácií.

    Je certifikovanou členkou medzinárodnej federácie koučov OCF, koordinátorkou ICF ČR pre Južné Čechy a autorkou knihy „Sám sebe koučem“. Vedie kurzy manažérskych a koučovacích schopností a pôsobí ako mentorka a supervízorka pre pracovníkov v pomáhajúcich profesiách.

  • PhDr. Karel Červený, MSc., MBA

    PhDr. Karel Červený, MSc., MBA

    Karel Červený je vizionár, manažér – praktik, kreativec, učiteľ. Má nevšedné formy výučby, dokáže zložité veci podať jednoduchým spôsobom, vie tóriu vysvetliť na príkladoch svojej manažérskej praxi. Je uznávaným expertom na rozvoj kreativity a inovačného myslenia.

    Prešiel mnohými profesiami od referenta kultúrneho domu, riaditeľa osvetovej agentúry, lektora, kouča, poradcu, imagemakera, vedúceho personálneho odboru, personálneho riaditeľa, učiteľa na FF MU a VŠE až po riaditeľa vzdelávacej agentúry Talent Innovation.

    Vyštudoval andragogiku na UPOL Olomouc, titul MSc. získal počas štúdia ekonomiky na Trent Nottingham University a MBA študoval na Business School v Holandsku. V súčasnosti dokončuje rigorózne riadenie a študuje kreativitu v doktorandskom štúdiu PhD. na VŠE.

  • PaedDr. Jitka Jilemická

    PaedDr. Jitka Jilemická

    Je odborníčkou na osobnú aj vnútro-firemnú komunikáciu, vyjednávanie a riešenie konfliktov, mediáciu, facilitáciu, koučovanie, tímovú spoluprácu a stres manažment. Od roku 1995 pôsobí ako nezávislá odborná konzultantka, lektorka, mediátorka a kouč v oblasti vzdelávania vrcholového a stredného manažmentu.

    Je členkou medzinárodných školiacich tímov v oblasti Conflict Management v USA, Ukrajina, Vietnam, Gruzínsko. Vedie dlhodobý výcvik v mediácii na Anglo-American University v Prahe.

    Po dokončení štúdií na FFUK a FTVS UK absolvovala zahraničné výcviky a stáže zamerané na oblasť manažérskych zručností, teambuilding a mediácie, intenzívny výcvik firmy NEXCOM (USA) v tímovej spolupráci.

  • Ing. Eva HOF Krocová

    Ing. Eva HOF Krocová

    Ing. Eva HOF Kročová je od roku 2000, kedy si splnila svoj dlhoročný sen a založila vlastnú spoločnosť HOF-art, predné českou odborníčkou zaoberajúca sa poradenstvom v oblasti seba rozvoja. V súčasnej dobe je akreditovanou lektorkou a koučkou. Školí okrem iného leadership, tímovú spoluprácu, cross-selling a odolávanie stresu.

    Po ukončení štúdia (Západočeská univerzita v Plzni, odbor Ekonomika a riadenie priemyselných podnikov) sa venovala zahraničnému obchodu a následne uplatnila svoju znalosť nemčiny ako obchodníčka firmy Pewag MERCEDES BENZ. Ďalším odborom jej profesionálneho záujmu boli novo vznikajúce finančné trhy. Pre Českú sporiteľňu, a.s. zostavila tím obchodníkov s cennými papiermi. Riadila tiež tím obchodníkov ako riaditeľka sporivého dôchodkového fondu a následne Slovenskej životnej poisťovne. Ďalej pracovala v nadnárodnej personálnej spoločnosti TRENKWALDER, a.s., najskôr ako regionálna riaditeľka a neskôr key account manager pre Českú republiku. Z tejto praxe získala znalosti z oblasti personalistiky, predovšetkým z pracovného práva a výberových konaní.

  • Mgr. Lenka Olšanská

    Mgr. Lenka Olšanská

    Mgr. Lenka Olšanka je certifikovanou profesionálnou koučka (Erickson College, 2006) a posledných 9 rokov ponúka manažérsky, kariérny a podnikateľský koučing, pre jednotlivcov a tímy.

    Učí druhých ako viesť a riadiť tímy, ako lepšie komunikovať a riešiť konflikty, ako koučovať a ako efektívnejšie spolupracovať. Zvlášť rada vytvára a učí programy zamerané na osobnostný rozvoj.

    Viac ako 11 rokov bola na rôznych manažérskych pozíciách zodpovedná za výsledky firmy a rozvoj ľudí, predovšetkým v oblasti obchodu, zákazníckeho servisu, marketingu a logistiky. Získala skúsenosti s riadením strategických aktivít a s rozvojom vzťahov s partnermi a štátnymi inštitúciami. Bola zodpovedná za riadenie vnútro firemných zmien v ČR i SR.

    V posledných rokoch sa zaujíma o riadenie zmien na úrovni jednotlivca a skupín, spolupracuje s medzinárodnou neziskovou organizáciou Initiatives of Change Intl a aktívne sa zúčastňuje konferencií a workshopov v Caux-Montreux, vo Švajčiarsku.

    Pôvodne vyštudovala biochémiu na PRF Univerzity Karlovej, následne absolvovala tematizované kurz práce s telom v psychoterapii a vzdelávací program Liečebná pedagogika a sociálno-umelecká terapia.

  • Mgr. František Paikrt

    Mgr. František Paikrt

    František aktuálne pracuje ako jeden z dvoch oficiálnych trénerov spoločnosti Apple Inc. na českom a slovenskom trhu. Má skúsenosti z pôsobenia v pozícii oblastného špecialistov vzdelávania v spoločnosti Tesco Stores SR a tiež z organizovania a realizácie medzinárodných škôl zážitkového vzdelávania pod hlavičkou Univerzity Jána Evanjelistu Purkyně, kde tiež vyučoval.

    Jeho doménou je proces riadenia zmeny, situačné vedenie ľudí, emočná inteligencia a zvládanie konfliktných situácií, komunikácia, argumentácia, obchodné zručnosti a kompetenčné modely v oblasti AC / DC.

    Čerpá z dlhoročných skúseností v rozvojových a vzdelávacích projektoch rôznorodých spoločností z najrôznejších segmentov, kde pôsobil ako lektor agentúry MGC Group. Je popredným odborníkom na mäkké zručnosti, organizáciu a realizáciu assessment centier, development centier a tiež hodnotenie a plánovanie rozvoja zamestnancov.

    Zároveň prednáša na MBA moduloch Cambridge Business School a Business Institut.

  • Ing. Jana Puhalová

    Ing. Jana Puhalová

    Jana Puhalová, ocenená Lektorka roku 2011 Asociáciou inštitúciou vzdelávania dospelých (AIVD), má bohaté skúsenosti s vedením tímov, personálnym rozvojom a nastavovaním firemných procesov. Je mentorkou a trénerkou v oblasti leadershipu, personálneho rozvoja a riadenia zmien, s čím súvisia aj komunikačné zručnosti.

    Špecializuje sa tiež na train the trainer, teda rozvoj trénerov / lektorov v oblasti profesionálneho ďalšieho vzdelávania, vedie prednášky na odborných konferenciách a venuje sa procesnej optimalizáciou a LEAN všeobecne.

    Vyštudovala Systémové inžinierstvo a informatiku na Technickej univerzite v Liberci a pracuje ako systémový analytik a projektový manažér.

  • MgA. Irena Swiecicki

    MgA. Irena Swiecicki

    Lektorka, konzultantka a trénerka s 15 ročnou praxou. Preškolila cca 7000 účastníkov kurzov. Pôvodným povolaním divadelná a vyštudovaná speváčka sa špecializuje na prezentačné a vyjednávacie zručnosti, prácu s hlasom, reč tela, lektorské zručnosti a komunikáciu. Vďaka dlhoročnej divadelnej praxi je schopná odhaliť každý detail vo vystupovaní a poskytnúť jedinečnú spätnú väzbu. Zameriava sa tiež na tréning metód zvládania stresovej záťaže a školenie s tým spojené. V koučovaní sa zameriava predovšetkým na koučovanie k výkonu a skvalitňovanie vzťahov nielen na pracovisku. Je hlavnou lektorkou a garantkou kvality Manažérskej akadémie MKČR.

Cena štúdia MBA v EUR

Pri podaní prihlášky do 16. 12. 2019 získate zimnú zľavu na štúdium MBA vo výške 1.569 EUR. Kvalitné štúdium MBA tak môžete študovať za mimoriadnu cenu 3.294 EUR bez DPH (pôvodná cena štúdia 4.863 EUR bez DPH).

Štúdium  Cena štúdia po zľave Pôvodná cena štúdia
MBA 3.294 EUR bez DPH
3.986 EUR s DPH
4.863 EUR bez DPH
5.884 EUR s DPH

Akcia platí len do 16. 12. 2019

Prihláška

Podanie prihlášky je zadarmo a nezaberie viac ako 2 min

ONLINE PRIHLÁŠKA   PDF PRIHLÁŠKA