MBA online studium | Cambschool.cz | Cambschool.sk

Management v zdravotníctve online

Management v zdravotníctve online

Program MBA Management v zdravotníctve online objasňuje  študentom princípy fungovania zdravotníckych zariadení, vrátane riadenia ich finančného aspektu, ľudských zdrojov, projektového plánovania i právnej problematiky. Na základe absolvovania tohto programu bude študent schopný navrhnúť vlastný model zvýšenia efektivity fungovania zdravotníckeho zariadenia, jeho vhodnou organizačnou štruktúrou, stratégiou a smerovaním, mechanizmami riadenia i zaviesť vhodný kontrolný systém. Program management v zdravotníctve je navrhnutý špeciálne pre zástupcu stredného a vyššieho managementu pôsobiaceho v prostredí zdravotníctva a zabývajúceho sa tvorbou stratégie a hospodárením zdravotníckych inštitúcií všetkých foriem vlastníctva. Do programu sa môžu prihlásiť zástupcovia akýchkoľvek zariadení zdravotníckeho či sociálneho zamerania zo štátneho i súkromného sektoru. Je vhodný pre manažérov farmaceutických spoločností, kúpeľných zariadení, poisťovní a veľa ďalších. Výučba tohto programu prebieha prostredníctvom virtuálnej učebne, ktorej hlavnou výhodou je možnosť komunikácie s lektorom či s ostatnými študentmi bez podmienky fyzickej účastí na prednáškach.  Študenti tak môžu celé štúdium absolvovať z pohodlia domova v rámci svojich časových možností.

Ceny platia do 1. 8. 2021.

Výhody programu

  • časová nenáročnosť – nemusíte za štúdiom nikam cestovať

  • nezávislosť na danom mieste – študovať môžete odkiaľkoľvek budete chcieť

  • moderná forma štúdia

  • úspora finančných prostriedkov

  • efektívna forma štúdia

  • rýchlosť šírenia informácií​

  • zahájenie štúdia kedykoľvek počas celého roku

Základné moduly

  • Základy managementu a riadenia

    Cieľom tohto modulu je oboznámiť sa s metódami, postupmi a zásadami manažmentu v organizácii. Pochopiť význam a základné princípy výkonu jednotlivých manažérskych funkcií. Tento modul poskytuje vedomosti o manažérskych činnostiach. Modul je orientovaný na základné manažérske funkcie. V rámci modulu študent získa základné znalosti z oblasti manažmentu a výkonu jednotlivých manažérskych funkcií. 

  • Strategický manažment

    Cieľom je oboznámiť študentov s problematikou strategického myslenia a konania v dnešnom turbulentnom svete. Súčasťou modulu sú tematické okruhy ako: predvídavosť v práci manažéra, analýzy a syntézy, kreativita, inovačné myslenie a pohľad "za roh", nácvik strategického myslenia, plánovacie scenáre či vytvorenie systému včasného varovania pre svoju firmu.

  • Krízové riadenie a riadenie zmien

    Modul je úvodom do problematiky krízového riadenia a riadenia zmien. Cieľom je zoznámiť sa so základnými východiskami krízového manažmentu, vývojovými štádiami krízy podniku, okamžitými opatreniami pri kríze a prístupy k riadeniu zmien. Krízový manažment v sebe obsahuje v praktickej a utilitární podobe všetky prvky efektívneho manažmentu.

  • Ekonomika a finančné riadenie

    Cieľom tohto modulu je oboznámiť so všeobecnými princípmi finančného riadenia, objasniť význam majetkovej a kapitálovej štruktúry podniku pre finančné rozhodovanie, vysvätiť vzťahy medzi operatívnym a strategickým plánovaním v podniku alebo medzi plánovaním objemu produkcie a vzťahu k trhu. Ďalej sa študenti vďaka modulu dozvedia o stratégii cien a nákladov, základných metódach riadenia cash-flow, likvidite firmy a jej význame, spolu s významom informačných tokov a uplatňovanie metód analýz hospodárenia.

  • Personálny manažment

    Cieľom je oboznámiť študentov s modernými poznatkami personálneho manažmentu a so spôsobmi jeho uplatňovania českými i svetovými firmami. Cieľom modulu je tiež definovať personálnu prácu v organizácii, pochopiť postavenie personálnej práce v systéme riadenia organizácie, definovať pojmy personálna stratégia a personálna politika a chápať vzťah medzi nimi. Študenti sa budú zaoberať strategickým riadením ľudských zdrojov a otázkami, aké vnútorné a vonkajšie podmienky ovplyvňujú strategické riadenie ľudských zdrojov.

  • Marketing a PR komunikácia

    Hlavnou témou bude objasniť základné princípy marketingovej a PR komunikácie s prihliadnutím k novým komunikačným trendom dnešnej doby. Cieľom modulu je vysvetliť fungovanie marketingových a PR postupov v praxi, kde v strede diania stojí zákazník a marketing sa ho snaží osloviť a vybudovať si s ním dlhodobý a lojálny vzťah. 

  • Projektové riadenie a plánovanie

    Modul sa zaoberá riadením projektov ako z pohľadu zavádzania projektového riadenia vo firmách, tak spôsobom riadenia konkrétnych projektov. Cieľom modulu je nielen vysvetliť základné pojmy, metódy, nástroje a postupy projektového riadenia, ale aj osvojiť si ich praktické uplatňovanie cvičeniami v pracovných skupinách pri riešení jednoduchých príkladov a simulácií. 

  • Leadership a tímová práca.

    Čo odlišuje úspešné tímy od tých neúspešných? Ako môžeme charakterizovať PERFORM tím? Čo má vplyv na tímovú produktivitu a morálku? Aká je úloha lídra v tíme? Cieľom modulu je inšpirovať študentov, podporiť ich v hľadaní odpovedí na spomenuté otázky, a v neposlednom rade im ponúknuť techniky pre prácu s vlastným tímom.

  • Obchodné právo

    Modul je stručným prehľadom problematiky obchodného práva ako jedného z tradičných právnych odvetví. Cieľom modulu je oboznámiť poslucháčov prierezovo so základnými pojmami a právnymi inštitútmi obchodného práva a podnikania. Študentom sú predstavené ako základné pojmy a dôležité inštitúty časti prvého obchodného zákonníka, tak aj spoločenského práva s vymedzením jednotlivých typov obchodných spoločností spolu s profilujúcími príkladmi. 

  • Manažérske a vodcovské schopnosti

    Modul zoznamuje študentov so základmi teórie vedenia a riadenia ľudí vrátane širšieho spektra manažérskych zručností. Študenti si natrénujú vybrané techniky so zameraním na zručnosť vedenia priamo s lektorom a získajú spätnú väzbu. V oblasti vedenia sa modul zameria na rozvoj emočnej a sociálnej inteligencie ako trend v súčasnom rozvoji ľudí a ďalej na v ČR nie príliš známu typológiu jednotlivých zamestnancov i samotných lídrov. Typológia bude zohľadňovať ciele leadershipu.

Priebeh štúdia

  • K úspešnému ukončeniu štúdia musí študent absolvovať celkom desať modelov, ktoré sú rozdelené do dvoch semestrov po piatich moduloch. Na konci štúdia potom študent vypracuje záverečnú prácu.

  • Semináre sa konajú vždy raz za mesiac, v pracovný deň po 17:00 hodine. Presný termín a čas seminárov je plánovaný zhruba 2 mesiace dopredu. Každý seminár pokrýva výučbu jedného modulu.

  • Výklad za jeden modul je v rozsahu dvoch hodín.

  • Štúdium prebieha primárne v českom jazyku. Pre prispôsobenie výučby slovenským študentom však akceptujeme seminárne a záverečné práce vypracované v slovenskom jazyku.

  • Študenti nájdu všetky potrebné informácie a študijné materiály v študentskej sekcii, ktorá predstavuje študijný intranet.

  • V priebehu celého štúdia môžu študenti konzultovať s lektormi rôznymi spôsobmi – prostredníctvom študentskej sekcie, telefonicky, prostredníctvom e-mailové komunikácie, videokonferenciami či osobne.

  • Študenti sa na plnení študijných povinností pripravujú účasťou na seminári a videokonferenciách, konzultáciami s lektormi a samoštúdiom podkladov, ktoré sú dostupné v študentskej sekcii.

  • Medzi študijné povinnosti patrí predovšetkým vyhotovenie seminárnej práce z každého modulu, ktorá je následne klasifikovaná lektorom. Účasť na seminári a videokonferenciách povinná nie je, aj napriek tomu je vysoko doporučená.

  • Štúdium je ukončené vypracovaním záverečnej práce a jej následnou obhajobou.​

  • Ako bonus k štúdiu ponúka škola všetkým svojím študentom funkciu knižnice, vrátane funkcie modernej online knižnice. Vďaka bezplatnému prístupu do online knižnice je momentálne študentom poskytnutý  fond viac ako 1.000.000+ titulov, dostupných kedykoľvek a kdekoľvek.

BROŽURA

Lektori

  • PhDr. Karel Červený, MSc., MBA

    PhDr. Karel Červený, MSc., MBA

    Karel Červený je vizionár, manažér – praktik, kreativec, učiteľ. Má nevšedné formy výučby, dokáže zložité veci podať jednoduchým spôsobom, vie tóriu vysvetliť na príkladoch svojej manažérskej praxi. Je uznávaným expertom na rozvoj kreativity a inovačného myslenia.

    Prešiel mnohými profesiami od referenta kultúrneho domu, riaditeľa osvetovej agentúry, lektora, kouča, poradcu, imagemakera, vedúceho personálneho odboru, personálneho riaditeľa, učiteľa na FF MU a VŠE až po riaditeľa vzdelávacej agentúry Talent Innovation.

    Vyštudoval andragogiku na UPOL Olomouc, titul MSc. získal počas štúdia ekonomiky na Trent Nottingham University a MBA študoval na Business School v Holandsku. V súčasnosti dokončuje rigorózne riadenie a študuje kreativitu v doktorandskom štúdiu PhD. na VŠE.

  • JUDr. Pavel Jindřich

    JUDr. Pavel Jindřich

    Pôsobí ako odborný poradca pre pracovnoprávne vzťahy a personalistiku, špecialista na pracovné právo. K pracovnoprávnej problematike sa často, ako uznávaný odborník, vyjadruje aj v rôznych on-line rozhovoroch na príslušných webových stránkach.

    Venuje sa odbornému školeniu a workshopom najmä na aplikáciu Zákonníka práce a súvisiacich právnych predpisov a ich aktuálnych zmien v praxi zamestnancov HR, manažmentu a ostatných vedúcich zamestnancov. Od roku 1991 sa pohybuje v oblasti pracovného práva a personalistiky, v ktorej okrem iného zastával pozíciu podnikového právnika v spoločnosti Unilever Slovensko, spol. s r.o. a

    Špecializáciou JUDr. Pavla Henricha sú projekty hromadného prepúšťania a outplacementu. Niekoľko rokov riadil personálny útvar výrobnej prevádzkarne Povltavské tukové preteky a v tejto spoločnosti sa podieľal na niekoľkých projektoch skupinového outplacementu vrátane uzatvorenia výrobnej prevádzky.

    Je absolventom Právnickej fakulty Univerzity Karlovej v Prahe a tiež absolvoval radu tréningov prezentačných zručností, tímovej práce, interných overovateľov ISO a riadenie projektu hľadaní zamestnania (Lee Hecht Harrison).

  • Ing. Vladimír Keršner, Ph.D., MBA

    Ing. Vladimír Keršner, Ph.D., MBA

    Ing. Vladimír Keršner, Ph.D., MBA dlhodobo pôsobí ako lektor v oblasti marketingu a komunikácie. Svoju bohatú prax získal prácou v obchodných a marketingových pozíciách a v top manažmente niekoľkých farmaceutických spoločností, následne v marketingových a komunikačných spoločnostiach špecializovaných na farmaceutický trh.

    Od roku 2000 sa pohybuje v prostredí farmácie a v súčasnej dobe je majiteľom spoločnosti Pharmalink zameranej na projekty podpory marketingu, komunikácie, obchodu a e-služieb v zdravotníctve a farmácii.

    Vyštudoval Mendelovu univerzitu v Brne a postgraduálne štúdium absolvoval na Prírodovedeckej fakulte Masarykovej univerzity v Brne.

  • Associate Professor Roman Lindauer Dipl.Mgmt.

    Associate Professor Roman Lindauer Dipl.Mgmt.

    Roman Lindauer má za sebou viac ako 20 rokov práce pre medzinárodné firmy (British Airways, Johnson & Johnson, KPMG). Svoju kariéru začal v roku 1991 v oblasti finančného riadenia a od roku 2003 sa úspešne zaoberá oblasťou riadenia rizík pomocou interných kontrol podľa metodológie Sarbanes-Oxley (SOX404) a ISO 31000.

    Počas svojej profesionálnej praxe niekoľkokrát implementoval komplexné systémy vnútorných kontrol v miestnych pobočkách zahraničných spoločností (T Mobile, Accenture, SAP, ABB) a viedol testovacie a certifikačné projekty spojené s oblasťou SOX404 / COSO.

    Študoval na VŠE, na britskej Open University Business School a absolvoval jednosemestrový kurz na George Washington University.

    V súčasnej dobe vyučuje na Unicorn College či London International Graduate School a pravidelne prednáša pre Inštitúte interných audítorov Českej republiky.

  • Ing. Bc. Andrea Mašínová, MBA

    Celý profesionálny život pôsobí v manažérskych pozíciách v oblasti zdravotníctva, aktuálne potom na pozícii námestníčka riaditeľa Fakultnej nemocnice Plzeň pre ošetrovateľskú starostlivosť.

    Dlhodobo sa podieľa na špecializačné aj kvalifikačné príprave zdravotníckych pracovníkov a pracovníkov v sociálnej sfére, má bohaté skúsenosti s prípravou e-learningových kurzov, prípravou a realizáciou vzdelávacích i dotačných programov v oblasti zdravotnej a sociálnej starostlivosti.

    Ing. Bc. Andrea Mašínová, MBA je absolventka študijného programu Zdravotné vedy na III. Lekárskej fakulte Univerzity Karlovej v Prahe a odbore Riadenie ľudských zdrojov študijného programu MBA na Vysokej škole ekonómie a manažmentu. Ekonomické vzdelanie získala Andrea Mašínová absolvovaním inžinierskeho študijného programu Riadenie podniku a podniková ekonomika na Vysokej škole finančnej a správnej.

    V súčasnej dobe študuje doktorandský študijný program na Fakulte ekonomickej, Západočeskej univerzity v Plzni, téma dizertačnej práce: Metóda výpočtu financovania veľkých zdravotníckych zariadení.

  • Ing. Jana Puhalová

    Ing. Jana Puhalová

    Jana Puhalová, ocenená Lektorka roku 2011 Asociáciou inštitúciou vzdelávania dospelých (AIVD), má bohaté skúsenosti s vedením tímov, personálnym rozvojom a nastavovaním firemných procesov. Je mentorkou a trénerkou v oblasti leadershipu, personálneho rozvoja a riadenia zmien, s čím súvisia aj komunikačné zručnosti.

    Špecializuje sa tiež na train the trainer, teda rozvoj trénerov / lektorov v oblasti profesionálneho ďalšieho vzdelávania, vedie prednášky na odborných konferenciách a venuje sa procesnej optimalizáciou a LEAN všeobecne.

    Vyštudovala Systémové inžinierstvo a informatiku na Technickej univerzite v Liberci a pracuje ako systémový analytik a projektový manažér.

  • Ing. et Ing. Soňa Španielová, Ph.D., MBA

    Ing. et Ing. Soňa Španielová, Ph.D., MBA

    Ing. et Ing. Soňa Španielova, Ph.D., MBA má certifikát za odbornú pedagogickú činnosť pri výučbe aplikovanej ekonómie a je certifikovaným hodnotiteľom Operačného programu Ľudské zdroje a zamestnanosť.

    Pôsobí ako lektor v oblasti firemnej stratégie, manažérskych zručností, obchodných a prezentačných zručností, projektového riadenia, komunikácie a osobnej efektivity. Je poradcom pre oblasť rozvoja ľudských zdrojov v podmienkach malých a stredných podnikov.

    Odbornú prax začala ako vývojovo - technický pracovník v Tesle Pardubice. V súčasnej dobe pôsobí ako odborná asistentka na katedre spoločenských vied Vysokej školy politických a spoločenských vied, s.r.o., kde vyučuje manažment.

  • Mgr. Lenka Švarcová

    Mgr. Lenka Švarcová

    Vo svojej každodennej praxi, v advokátskej kancelárii Holubová advokáti s.r.o., sa špecializuje najmä na medicínske právo, v rámci ktorého rieši spory s medzinárodným prvkom a problematiku odškodňovania nemajetkovej ujmy a škody.

    Z ďalších oblastí sa venuje aj cestovnému právu, právu duševného vlastníctva, konkrétne právu na ochranu obchodného mena a ochrannej známky.

    So záujmom o uvedenej oblasti práva súvisí aj jej členstvo v Pan-európskej organizácii právnikov, ktorí sa zaoberajú náhradou ujmy (PEOPIL).

    Lenka Švarcová študovala na Univerzite Palackého v Olomouci a Sheffield Hallam University vo Veľkej Británii.

  • Ing. Josef Zrůst, Ph.D.

    Ing. Josef Zrůst, Ph.D.

    Má dlhoročnú prax ako lektor tímov v rámci projektu Medziuniverzitnej študentskej súťaže.

    Pôsobí na Prevádzkovo-ekonomickej fakulte MENDELU v Brne, kde zabezpečuje a podieľa sa na výučbe predmetov Manažérskeho rozhodovania, Krízový manažment a Strategický manažment.

    Je autorom článkov zaoberajúcich sa riadením kríz a rizík v renomovaných odborných časopisoch, ktoré sú súčasťou uznávaných citačných indexov (ISI, SCOPUS).

Kvalitné štúdium MBA

Získajte možnosť kvalitného štúdia MBA za mimoriadnu cenu 3.255 EUR bez DPH. Bežná cena štúdia je 4.863 EUR

Táto ponuka platí len do 1.8. 2021. Prihláste sa na štúdium ešte dnes a využite svoju šancu na lepšiu budúcnosť.

Prihláste sa teraz.

Cena štúdia MBA v EUR

Štúdium  Cena štúdia Bežná cena štúdia
Možné na 2 aj viac splátok 3.255 EUR bez DPH
3.939 EUR s DPH
4.863 EUR bez DPH
5.884 EUR s DPH

Ceny platia do 1. 8. 2021.

Prihláška

Podanie prihlášky je zadarmo a nezaberie viac ako 2 min

ONLINE PRIHLÁŠKA   PDF PRIHLÁŠKA